lördag 24 oktober 2009

No more shirtless Taylor Lautner

Taylor Lautner has stunned his fanbase by boldly declaring he wants to keep his clothes on in future, as he wants to be known for his acting rather his body.



Hmm, good luck there! The 17-year-old actor buffed up for his hunky role in Twilight: New Moon by working out up to seven days a week.

However, he is now getting fed up with the focus on his muscles, with millions across the globe salivating over those well developed pecs of his.

Taylor said: “I worked hard to get in shape for this role. My motivation was the movie and the fans but I don’t want to become known as just a body.

“If I had to choose, I would never take my shirt off again in a movie but I guess that’s not very realistic. I certainly won’t be asking to do it though.”


Well, we’re sure plenty of people will be... And it’s probably just as well, as Taylor has recently admitted that it’s a struggle for him to bulk up for his blockbuster role.

He explained: “The hardest part was actually eating a lot of good foods and cutting out all of the fat foods. It was about always putting something in your mouth.

“Every two hours, I always had to have something. So, that was the most difficult part for me, for sure. I knew what I had to do and that’s what I did. I stayed focused, and it all worked out well.”

SOURCE STV

Sv: Taylor Lautner har bedövat sin fan skara genom att djärvt förklara att han vill behålla sina kläder på i framtiden, eftersom han vill vara känd för sin talang snarare än hans kropp.

Hmm, lycka till! Den 17-årige skådespelaren byggde upp sig för sin hunk roll i Twilight: New Moon genom att träna upp till sju dagar i veckan.

Men nu har han tröttnat på allt fokus på hans muskler, med miljoner över hela världen som dreglar över de välutvecklade rutorna.

Taylor sa: "Jag har arbetat hårt för att komma i form för denna roll. Min motivation var filmen och fansen, men jag vill inte bli känd som bara en kropp.

"Om jag var tvungen att välja, jag aldrig skulle ta av min tröja igen i en film, men jag gissar att det är inte särskilt realistiskt. Jag kommer verkligen inte att begära att få göra det igen. "

(...)

Han berättar: "Det svåraste var faktiskt att äta en massa god mat och att klippa alla feta livsmedel. Det handlade om att alltid sätta något i munnen.

"Varannan timme, var jag alltid tvungen att ha något. Så, det var det svåraste för mig, helt klart. Jag visste vad jag skulle göra och det var vad jag gjorde. Jag höll mig fokuserad, och det hela fungerade bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...