lördag 27 mars 2010

‘Excelsior’ Talks To Rob About Remember + Wax Figure Tidbit

Svensk översättning i slutet

Translation: Thanks Twilight Poison

Robert Pattinson Gets Dramatic

“When I started filming this movie, the first Twilight movie had already come out, so people recognized me on the streets by then. When we were filming in New York, we were stalked the entire time, but I didn’t care. What mattered to me was to give a believable performance in this new project.
I loved being part of it, because in a way I could relate to the character. He’s a person whol lives tormented and isolated because of the death of his brother. He starts growing up because of everything that happens to him, and I guess the same thing is happening to me,with everything that I’m going through at the moment” – Robert Pattinson.

“He’s a young man that has been able to position himself in the most wonderful way. He has a great heart, he’s humble, and brave for pursuing this role after being part of something as big as Twilight. I am so glad he didn’t settle with what he had and looked for new paths” – Pierce Brosnan.

The article also talks about Rob’s background as a musician and his previous roles, including How to Be.

twilightpoison



Robert Pattinson blir dramatisk.

"När jag började filma denna film, hade den första Twilight filmen redan kommit ut, så att folk kände igen mig på gatorna då. När vi filmade i New York var vi stegade hela tiden, men jag brydde mig inte. Avgörande för mig var att ge ett trovärdigt resultat i detta nya projekt.

Jag älskade att vara en del av det, eftersom ett sätt som jag kunde relatera till karaktären. Han är en person Whol liv plågade och isolerade på grund av att hans bror. Han börjar växa upp på grund av allt som händer honom, och jag antar att samma sak händer mig, med allt som jag går igenom just nu "- Robert Pattinson.

Han är en ung man som har lyckats placera sig på det mest underbara sätt. Han har ett stort hjärta, han är ödmjuk och modig för att driva den här rollen efter att en del av något så stort som Twilight. Jag är så glad att han inte nöja dig med vad han hade och letade efter nya vägar "- Pierce Brosnan.

Artikeln handlar också om Rob's bakgrund som musiker och sina tidigare roller, bland annat How to Be.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...