söndag 12 augusti 2012

HQ Scan: KristenStewart for InStyle USA September 2012

Photobucket
HQ:
image host
SupermodelScans Via PatStewBoneCT
Update: Thanks KstewAngel Via  Itsoktobeyouorg

 * My go-to accessory ...

"I'm really into the solid, substantial weight of Cartier's Juste un Clou bracelet. It reminds me of the person who gave it to me."

* I could live in ...

"Current/Elliott Ts. They're the next best thing to Vintage. I like how thin and soft they are, so I can tie them at the bottom."

* I'm inspired by ...

"Charlize Theron. There was a connection between us as soon as we met. She intimidates me but also pushes me to work harder."

* I can't stop listening ...

"The Shins. James Mercer always nails with his lyrics. I know every single line of every one of their songs."

* I stock up on ...

"Skinceuticals Daily Moisture cream because it makes my skin feel more alive. It goes on smooth and is really hydrating."

* My signature scent ...

"Balenciaga's Florabotanica. The fragrance smells natural and feminine - it's everything I love."

* My fashion obsession ...

"Isabel Marant sweaters are knitted in about a million different colors. Plus, they're so comfortable."

"My favorite pieces are the ones I get secondhand. Others may get rid of the shirt with a lot of holes in it, but to me, that's when it's just getting good."

* For my next vacation ...

"I want to explore Mexico or head to a remote island and lie naked on the beach. But it better be a very secluded strip!"
* Mon accessoire ...

"Je donne vraiment un poids solide, considérable au bracelet Juste un Clou de Cartier. Il me rappelle la personne qui me l'a donné."

* Je pourrai vivre en ...

"Jeans Current/Elliott. Ils sont les meilleurs côté Vintage. J'aime la façon dont ils sont fin et souple, ainsi je peux les retrousser en bas."

* Je suis inspirée par ...

"Charlize Theron. Il y a eu un lien entre nous dès que nous nous sommes rencontrées. Elle m'intimide, mais me pousse aussi à travailler plus dur."

* Je ne peux pas arrêter d'écouter ...

"The Shins. James Mercer me cloue toujours avec ses paroles. Je connais chaque ligne de chacune de leurs chansons."

* Je fais le plein de ...

"Crème Skinceuticals Daily Moisture car elle rend ma peau plus vivante. Elle va rend lisse et est vraiment hydratante."

* Mon parfum ...

"Florabotanica de Balenciaga. Le parfum sent la naturel et la féminité - c'est tout ce que j'aime."

* Mon obsession mode ...

"Les chandails Isabel Marant tricotés avec un millions de couleurs différentes. De plus, ils sont si confortables."

"Mes pièces favorites sont celles que j'obtiens d'occasion. D'autres peuvent se débarrasser d'une chemise avec beaucoup de trous, mais pour moi, c'est juste là qu'elle devient bonne."

* Pour mes prochaines vacances ...

"Je veux explorer le Mexique ou une île lointaine et me mettre nu sur la plage. Mais il vaudrait mieux être sur un endroit très isolé!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...