torsdag 29 oktober 2009

Robert Pattinson interview in italian Elle




If you repost this one source back to me and to the web site of Italian Elle

In courtesy of Elle

From the November issue (2009), out in stores now!

Article made by Giovanna Grassi

Here is the translation from the google tool; italian til english and swedish... I don't really get it, my head went spinning trying to figure it out so I hope you can get some sort of context from it. Some parts are blurry but...

Preview, events, lectures, meetings with the changing world

Everywhere, Robert Pattinson, blue eyes and blond hair streaked from bad boy, is to welcome signs that said: "Rob Robbed you our hearts": Rob you stole our hearts. And ill heart of teenanger around the world and the vampire Edward Cullen. Robert is the new Romeo, mysterious aspect and area as a boy to know that surprises. it matters little that in the new film, New Moon, he is no longer the absolute protoganista. the real man behind the vampire dark, loves music and composes songs. He has his own band, he studied art, and architecture fanatic, who loves the theater (dreams of a Hamlet), reader next to the classics. also interprets films courageous, independent productions as Unbound Captives of Madeleine Stowe, a dramatic story with a Western setting and there is talk of him as the protagonist of a new book by Bel Ami Guy de Maupassant.


What has this success changed your life?


"Many things, but not the substance. There is so much dark romance in Twilight, the relationship with Bell is a first love and first love is always tortuous and difficult. And Edward who gave substance to this summa of emotions, not me .






Why did you choose acting?


"I wanted to be independent. I started as a model, pointing to the theater, the British television has given me the first successes. They said I was the new Jude Law, who was more fascinating than Orlando Bloom: Nonsense. I never noticed my physical appearance are not haunted by the image. But I like to pose for photo shoots if designed as a story. "






What are your interests?


"The music. He plays piano and guitar, I love Mozart and the most unknown band hip hop, rock and jazz. Playing is therapeutic, the piano is my best friend. Then the picture: I like to remember moments, paezaggi aimed . The theater and reading. I had not read the books of Meyer, I found them interesting. But my preference is something else. Harold Pinter. Conan Doyle that kept me great company. Agatha Christie, the authors Celtic. George Orwell. Russians are fascinated day, dreaming of a long journey across Russia to rittrovare many things I read. I like to travel. I love to stay for hours in a bar in Madrid to watch the people or to loiter in maccina oldest towns in France. The discovery of the Member unit was important. Chicago, which is almost European, and Portland-a wonderful city-are much more "America" in New York and Los Angeles. "


How you spend the money?


"I spend little to me, I like to give gifts to my family, my sisters and friends. I buy CDs, DVDs, books, soft sweaters and plane tickets. I have the sense of money, do not forget when they deliver newspapers for ten pounds week.


How are your relations with the girls?


"Having two sisters helped me but I have a form of congenital shyness with the opposite sex. I've never going steady. I consider myself a single taken more of my guitars and women. I do not like aggressive girls, I am interested in those creative, complicated. I have many friends and I hate being blamed for a girlfriend every time I go out with them to eat a pizza. "


What is Hollywood for you?


"The first time I went to Los Angeles, I thought that really existed, it was just a word, a neighborhood. Then I realized that this is a perfectly oiled, where everything is planned, even gossip. Was Hollywood give me a false identity as Cedric in Harry Potter and Edward. My mother mocks me a lot about these false identities. I have a funny relationship with her. It helped me in adolescence, you know me stablilitá. It goes with me in fast food " .


With whom would you work?


"With the Coens, Paul Thomas Anderson and Todd Solondz. American cinema in the spirit of independent filmmakers because they know and what I prefer to distance themselves from business. Life is not 'and a business. We can not forget the fight for the environment to intergrate the minority ... Leonardo DiCaprio and model, and a nice person. Let me tell you this of me, not that I am a charming vampire. vampirization only music I like. My life is different, This bracket is only due to the fact that I heard I was chosen and not another. my girls, is only cinema.


Här är google översättningen på texten...jag bli inte riktigt klok på den så jag hoppas ni får ut något slags sammanhang i hur den valt att översätta från italienska.

Sv: Förhandsgranskning, evenemang, föreläsningar, möten med den föränderliga världen

Överallt är Robert Pattinson, blå ögon och blont hår från bad boy, välkomnas tecken som saäger: "Rob du rånade våra hjärtan": Rob du vann våra hjärtan. Och svaga hjärtan på ungdomar runt om i världen och vampyren Edward Cullen. Robert är den nya Romeo, mystiska aspekt och område som pojke att veta att överraskningar. Det saknar betydelse att i den nya filmen, New Moon, är han inte längre den absoluta protoganista. den verkliga människan bakom vampyr mörka, älskar musik och komponerar låtar. Han har sitt eget band, han studerade konst och arkitektur fanatiker, som älskar teater (drömmar om en Hamlet), läsare bredvid klassikerna. också tolkar filmer modig, oberoende produktioner Obundet fångar Madeleine Stowe, en dramatisk historia med en västerländsk inställning och det talas om honom som huvudperson i en ny bok av Bel Ami Guy de Maupassant.

Vad har denna framgång förändrat ditt liv?

"Många saker, men inte innehållet. Det finns så mycket mörk romantik i skymningen, är förhållandet till Bell ett första kärleken och första kärleken är alltid krånglig och svår. Och Edward, som gav innehåll åt denna summa av känslor, inte jag .



Varför valde du agerar?

"Jag ville vara oberoende. Jag började som modell, pekar på teatern, har den brittiska tv gett mig de första framgångarna. De sa att jag var den nya Jude Law, som var mer fascinerande än Orlando Bloom: Struntprat. Jag aldrig lagt märke till mitt utseende inte jagad av bilden. Men jag gillar att posera för fotograferingar om de är konstruerade som en berättelse. "



Vilka är dina intressen?

"Musiken. Han spelar piano och gitarr, jag älskar Mozart och mest okända band hip hop, rock och jazz. Playing är terapeutiskt, är pianot min bästa vän. Sedan bild: Jag vill minnas stunder, paezaggi syftar . teatern och läsning. Jag hade inte läst böckerna av Meyer, jag hittade dem intressanta. Men min inställning är en annan sak. Harold Pinter. Conan Doyle fick mig att undvika stora företag. Agatha Christie, författare Celtic. George Orwell. Ryssarna är fascinerade dag, drömmer om en lång resa genom Ryssland till rittrovare många saker jag läst. Jag gillar att resa. Jag älskar att bo i timmar i en bar i Madrid för att titta på folk eller att söla i maccina äldsta städerna i Frankrike. Upptäckten av medlemsstaternas enhet var viktig. Chicago, som är nästan europeiska, och Portland-en underbar stad, är mycket mer "Amerika" i New York och Los Angeles. "

Hur du spenderar pengarna?

"Jag spenderar mycket för mig, jag gillar att ge presenter till min familj, mina systrar och vänner. Jag köpa CD, DVD, böcker, mjuka tröjor och flygbiljetter. Jag har känslan av pengar, glöm inte när de levererar tidningar för tio pounds vecka.

Hur är dina relationer med flickorna?

"Att ha två systrar hjälpte mig men jag har en form av medfödd blyghet med det motsatta könet. Jag har aldrig gå stadigt. Jag ser mig själv som en enda tagit mer av mina gitarrer och kvinnor. Jag tycker inte om aggressiva flickor, jag är intresserad av dessa kreativ, komplicerat. Jag har många vänner och jag hatar att beskyllas för en tjej varje gång jag går ut med dem för att äta en pizza. "

Vad är Hollywood för dig?

"Första gången jag åkte till Los Angeles, tänkte jag att det verkligen fanns, var det bara ett ord, ett kvarter. Då insåg jag att detta är en perfekt oljade, där allt är planerat, även skvaller. Was Hollywood ge mig en falsk identitet som Cedric i Harry Potter och Edward. Min mor hånar mig mycket om dessa falska identiteter. Jag har en rolig förhållande med henne. Det hjälpte mig i tonåren, du känner mig stablilitá. Det går med mig på snabbmat " .

Med vem vill du arbeta?

"Med Coens, Paul Thomas Anderson och Todd Solondz. Amerikansk film i samma anda som oberoende filmskapare, eftersom de vet och vad jag föredrar att ta avstånd från verksamheten. Livet är inte" och ett företag. Vi får inte glömma kampen för miljön till intergrate minoriteten ... Leonardo DiCaprio och modell, och en trevlig person. Låt mig säga mig om detta, inte att jag är en charmig vampyr. vampirization bara musik jag gillar. Mitt liv är annorlunda, Konsolen är bara beror på att jag hörde jag valdes, och inte någon annan. mina flickor, är bara bio.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...